Tuesday, 3 March 2015

ESP Protein Soya Pertama Mengungguli Pasaran Dunia Selama 54 Tahun



ESP Shaklee ni sentiasa menjadi igauan dan rebutan para pengguna protein. Senang cerita ESP ni produk paling laris la...hihihi



Dr Shaklee telah MENCIPTA satu rumusan PROTEIN SOYA yang PERTAMA pada tahun 1961. Bermakna protein soya Shaklee ini sudah berada 54 tahun di pasaran.  

Time tu, Aishah pun belum dilahirkan lagi soya ni da ada taw. 

Produk yang lebih 50 tahun di pasaran dan masih mampu bertahan sehingga sekarang, agak-agak korang kan bagaimana kualiti soya protein ini?

Pastinya tip top dan terbaik!

** Nak tahu tak ESP ni sentiasa ada untuk stok Aishah sendiri. Mana yang belum cuba korang patut cuba. Mana yang da cuba sure tangkap cintan punya...hihihi


Aishah Nin
Coordinator March'15 [3 points]
 012-7564158

5 comments:

Khai♥Rin : anies said...

perghhhh hebat tu 50 tahun. itu bukti keunggulannya kan?

Kira Sakura said...

saya memang guna dia agak lama la jugak. bertong tong dah ada kt rumah. tong dia tu simpan buat isi tepung2 pulak hihihihi

Najib Ariyan said...

berapa harganya tu sekali ngan promosi...

by the way pasal Kundasang tu... boleh cari dengan banyaknya kat Google... taip homestay di Kundasang atau hotel di Kundasang...

Nurul Hidayah said...

Wahh.. 50tahun.. lama tu :)

aishah nin said...

@ Khai♥Rin : anies yup protein pertama tu ESP la..hihihi

@Kira Sakura : Kan Sakura. Saya pun da tangkap cintan dengan ESP ni..tin ESP tu saya buat tabung...hihi

@najib Ariyan : Ok ajib. ESP buy 6 free 1 >> RM900.
Save rm150
cas bonus : rm36
free membership worth rm75

TOTAL SAVE RM211!

@nURUL hIDAYAH : Yup da 50 tahun. Bertahan dan laris sejak zaman berzaman. nak cuba mai la..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PESANAN

Copyright© www.aishahnin.com . design by : UMIESUE