Saturday, 21 February 2015

Kulit Gatal Dengan Gigitan Nyamuk

Selamat pagi semua.

Korang mesti alami keadaan seperti ini. Bila digigit nyamuk kulit akan gatal dan korang pun mulai menggaru sehingga kulit luka.

Lepas tu tinggalkan parut kat kulit.

Adik Aishah pun jenis yang kulit macam ni. Sangat sensitif dengan gigitan nyamuk.

Bila kena gigit mula lah kulit beliau berkudis dan berkopeng.

Now, sebelum tidur Aishah suruh sapu Herbal Cream ni di seluruh badan. 

Nyamuk pun tak nak gigit.

Krim ini juga sesuai untuk digunakan dari bayi sehinggalah dewasa.

SANGAT SELAMAT. PARABEN FREE. hihi


Ingin mendapatkan produk Shaklee?

Boleh hubungi pengedar Shaklee berdekatan anda hari ini.

.
.
.

Coordinator March'15 [3 points]
 012-7564158



3 comments:

tiga lalat said...

Salam. Hee digigit nyamuk memanglah gatal.

aby said...

salam ziarah aishah..
hati2 dgn gigitan nyamok ..
denggi mula mengganas ..

paridah said...

assalam...bagus produk ni boleh dicuba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PESANAN

Copyright© www.aishahnin.com . design by : UMIESUE