Friday, 9 January 2015

Kanser Paru-Paru Dan Kesan Kimoterapi Pulih Dengan Vivix

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Jom kita baca fakta tentang kanser. Apa yang menyebabkan kanser? Bagaimana ia terjadi? Faktor yang mempengaruhi kanser dan juga rawatan untuk mengubati kanser ini.



Produk Shaklee yang dipercayai dapat membantu mereka yang menghidapi penyakit kanser ini.


Aishah nak share realife testimoni pengacara NTV7 Presidential Master Law Chu Hian.


Testimoni pengguna yang kini bergelar
Presidential Master Coordinator di dalam Shaklee

Nak tahu tak Rahsia Agar Kekal Nampak Muda Di Usia 50-an?

Aishah pasti ramai yang mengenali beliau. Aishah nak share sedikit info mengenai beliau. Kami biasanya memanggil beliau dengan gelaran Master Law. Kalau anda biasa tengok menonton NTV7 dulu-dulu, mesti anda kenal kan? Dia dulu merupakan pengacara untuk edisi siasat Mandarin.

Semasa bertugas di NTV7, beliau telah disahkan mengidap penyakit kanser. Sebab tu gambar beliau yang sebelah kiri tu nampak botak. Selepas disahkan mengidap kanser, antara penawar yang beliau cuba agar sembuh dari penyakit kanser adalah Vivix Shaklee. 

Cuba tengok gambar sebelah kanan tu. Itulah wajah terbaru beliau. Selepas mengambil Vivix, penyakit kanser beliau telah beransur pulih. Bukan sekadar menyembuhkan kanser, kebaikan tambahan yang beliau dapat, sudah pasti nampak awet muda.. 


Kalau anda tengok gambar sebelah kanan tu, mesti anda ingat beliau masih berusia dalam umur 30-an.. Tapi, kalau orang  yang kenal beliau, mesti tau umur dia berapa sebenarnya.. heheee. Kalau Aishah beritahu umur beliau dah 50-an, anda percaya tak? 

Mesti tak percaya kan? hehehee.. Itulah antara kelebihan Vivix ni. Kalau anda nak kekal nampak muda di usia 50-an macam beliau, nak kekal segak macam orang muda umur 20-an, baik cepat-cepat amalkan sirap Vivix hari ini.. Memang berbaloi-baloi!

Jom tonton video beliau yang diambil di pejabat Shaklee beliau. Jika anda rasa gambar di atas tu dibuat-buat...hihihi





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

PROMO JANUARY 2015 : VIVIX

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

✎ PERCUMA 1 botol Vivix dengan pembelian 6 botol Vivix (bernilai RM475 harga pasaran)
✎ PERCUMA keahlian Shaklee seumur hidup (bernilai RM65)
✎ PERCUMA kos penghantaran (bernilai RM10)
✎ CASH rebate Feb 2015 (bernilai RM200++)

Wahhhhhh !!! Teruja kan ?? Penjimatan sehingga RM800 !!!





.

.
.
.
.
.

Aishah Nin
Coordinator on March'15 [3 points]
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158


5 comments:

Kopiolimauice said...

good product...

Kakzakie said...

Hebat penangang Vivix ni Sha..

Aisy Nasiha said...

Bagus bila pesakit dapat kembali sihat dengan adanya produk macam ni..

zuhairi hairi said...

Slam...sy ada menjual herba warisan yg mampu menyembuhkan kanser dan pelbagai jenis kanser..tahap 1 tahap 2 tahap 3 tahap 4.memusnahkan dan mematikan sel sel kanser..herba warisan ini terlalu berkesan...akar kayu warisan...merawat dan membaik pulih...jangan sehinga terlewat..jangan biarkan hidup derita..selagi boleh rawat lebih baik merawat..hutan belantara kita tersembunyi sejuta 1 rahsia...herba ini amat amat mujarab..jangan biar derita membunuh kehidupan anda.ramai yang dah berjaya sembuh dengan produk sy call saya xpun msg xpun wasap sy 0174687570 mohd zuhairi...

sy cma bntu membantu...sy tidak sangup tngok org dpn mata sy sengsara xpun di ragut nyawa...penawar nya telah ada...hubungi sy secepat munkin

Orang yang tiada penyakit kanser andai nak amal kan herba saya ini pun boleh...jadikan amalan harian untuk menjaga badan dan membuang toksid...orang ada kanser...saya akan membantu merawat hingga sembuh

NAMA SYARIKAT SAYA.....JUTAWAN HERBS NO PENDAfTARAN SYARIKAT SAYA PG 0346818-W NAMA PEMILIK MOHD ZUHAIRI BIN NOORDIN

zuhairi hairi said...

ANTARA KANSER YANG MAMPU DIRAWAT DAN BERJAYA DIUBATI :

KANSER PARU-PARU
KANSER USUS BESAR
KANSER SERVIKS/PANGKAL RAHIM
KANSER PUNDI KENCING
LEUKIMIA
KANSER REKTUM/DUBUR
KANSER TULANG
KANSER OTAK
KANSER OVARI
KANSER HATI
KANSER NODUS LIMPA/LYMPHOMA
KANSER PAYUDARA
KANSER RAHIM
KANSER PROSTAT
KANSER PERUT
KANSER PANKREAS
KANSER PITUITARI
KANSER KELENJAR LIUR
KANSER VAGINA/FARAJ
KANSER KULIT
KANSER MULUT
KANSER HIDUNG
KANSER TIROID
KANSER TEKAK
KANSER TESTIS
KANSER ESOFAGUS/SALUR MAKAN
KANSER HEMPEDU/SALUR HEMPEDU
DAN LAIN-LAIN KANSER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PESANAN

Copyright© www.aishahnin.com . design by : UMIESUE