Friday, 14 June 2013

Sharing... Masker semulajadi dengan VITAMIN E Shaklee...

Jommm cubaaa... Aishah dah cuba, kesannya?? Memang BEST...!!! Masker vitamin E ni memang MARVELLOUS!!! Aishah memang sukeeee sangat buat masker Vitamin E... terbaiikkkk..!! Thanks kepada Fai CeritaCinta atas perkongsian tips ini..heeee
 Sebelum tidur
Sapu sebiji vitamin E sebelum tidur (untuk muka Fai, sebiji vitamin E tu boleh guna untuk 4-5 hari)
Caranya, vitamin E tu cucuk dgn jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu keseluruh muka nipis2.
Pagi 
Sapu muka dgn plain yogurt dan biarkan selama 5-10min... Memang best..! Aishah campur yogurt tu dgn sesudu kecil ESP. Tepek kat muka sampai rasa kulit muka menegang (sampai yogurt tu kering). Besttt sangat masa ni, kalah masker yg kte dok tepek mcm topeng tu... Lepas dah kering tu terus basuh dgn pencuci muka. Memang lembut jer rasa kulit... Hihi..
 
ni la yogurt yg Aishah guna (fai thanks untuk pic ni) heee






rupa dalamnya mcm ni la, memang cair..



campur dgn 1 sudu kecil ESP
 
lepas mix dengan ESP, jadi mcm kekuningan
 Jimaat kan..?? Selain makan Vitamin E ni boleh wat masker.. termasuk lah ESP tu bukan setakat diminum je siap bole tepek-tepek kat muka.. tak ke berbaloi tu..!!! hihi
Untuk keterangan lanjut boleh terus hubungi Aishah... Aishah akan sedaya upaya membantu anda.. Insyaallah...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam sayang,
Aishah Nin
Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee : 852748
WhatssApp : 012-7564158
Mobile : 013-7190406










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PESANAN

Copyright© www.aishahnin.com . design by : UMIESUE