Thursday, 20 June 2013

Perbezaan Vitamin E Shaklee Yang Perlu Anda Tahu..!!

Vitamin untuk penjagaan kulit muka antara vitamin yg glamour taw... Alhamdulillah, semakin ramai yg mempunyai kesedaran untuk kelihatan cantik dari luar dan dalam. Ramai yg nak cantik semulajadi dgn Shaklee. Hehe... Ramai juga yang tanya Aishah tentang vitamin E...  “sama tak vitamin E Shaklee ni dgn vitamin E kat farmasi??” Fai tak tahu vitamin E kat farmasi tu mcm mana. TAPI, yang Aishah tahu vitamin E Shaklee ni ada PERBEZAANNYA... Jommm baca apa perbezaan vitamin E Shaklee ni...


PERBEZAAN VITAMIN E SHAKLEE

Dibuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yg kaya dgn vitamin E.

Menggunakan vitamin E asli (d-alfa tocophero) bukan sintetik (l-alfa) >> boleh tengok pada label botol vitamin E Shaklee

Vitamin E yg paling lengkap di pasaran kerana mengandungi  10mg unsur SELENIUM semulajadi yg membantu tubuh kita untuk menyerap vitamin E dgn lebih effisien, memelihara membran sel, sel darah merah dan memelihara tisu-tisu otot.

Vitamin E Shaklee adalah antioksidan yg kuat. 1 kapsul vitamin E Shaklee = 400iu vitamin E... iaitu bersamaan

  • 40 hidangan (setiap hidangan 1 auns) buah badam semulajadi
  • 28 hidangan (setiap hidangan 2 sudu makan) minyak bunga merah
  • 24 hidangan (setiap hidangan 1 sud makan) mayonis




Atas sebab2 ni lah, Aishah terlalu obses dengan Vitamin E Shaklee. Ni baru citer tentang perbezaannya... Belum cerita tentang kesannya lagi. Sesiapa yg dah cuba, sure akan jatuh cinta. Hehe... Ramaiii yg dah teruja tau dengan vitamin E Shaklee ni... Anda bila lagi?? Jangan terlambat, nanti menyesal... hihi 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam sayang,
Aishah Nin
Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee : 852748
WhatssApp : 012-7564158
Sms : 013-7190406

2 comments:

Sya_Merpati Putih 88 said...

vitamin E memang bagus untuk badan dan kecantikan kulit...

aishah nin said...

Yup, beul tu cik ira..tak nak cuba ke? Vitamin E ni salah satu febret supplement kite untuk skin...terbaik!!! heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PESANAN

Copyright© www.aishahnin.com . design by : UMIESUE