Friday, 15 February 2013

Testimoni Collagen

Hari ni Aishah nak bakar semanagat anda,bakar hati anda dgn testimoni Shaklee Collagen Powder...Fuhhhh!!!!mang terrrrrrrrrrsangaaaattttt laaa jealous tgk pic2 di bawah nih...bukan Aishah je u olls pun mesti tido xlena,makan xlalu...silap2 mandi pun xbasah.....hihi

Pic 1st bleh nampak kerut/kedut kat muka.. Dan putih pucat.. Dan mmg nampak usia sbenar dia hehe.

Pic selepas collagen 1box.. Muka nmpak tegang,muda dan bersemangat....ni baru 1box collagen..dah tegang muka....


NEXT Testimoni....hihihi

Pic atas: bfore start collagen. Muka mudah terbkar walau tak kena direct ngan cuaca panas.. Selalu dia duduk kat belakang je f naik kereta

Pic tengah:after 7paket collagen.. Muka dah xbrapa nak merah2. Dah cantik ya putih sekata....

Pic bawah: pic latest(xtau collagen keberapa. tp dia belum habis 1box collagen sebab kdg dia terlupa minum..minum collagen sebelum tido). Muka dia dah nampak putih jernih..pinkish.. Nampak glowing. Muda belia.

Testimoni seterusnya..!!! hihi




Haaaaa, MESTI u olls jealous kn tgk pic nih....Aishah yg tgk pun xsaba nak minum collagen nih....Parut jeragat dah takde, muka licin, glowinggg, gebuus, kesan kulit terbakar dah takde... Sangat2 cantikkk..! Perubahan yg sgt2 ketara..! Memang beza sebelum dan selepas menggunakan Shaklee Collagen Powder.. Semua ni lepas beliau bereksperimen dgn 3 kotak kolagen, esp, set d... 

Waaaahhhh!!!!amazing!teruja!xtahu nak cakap pe...andaaa bila lagi??cantik menarik tertarik kau memang daaabbooommmm....Utk mendapatkan harga istimewa bole hubungi Aishah taw... ^_____*


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PESANAN

Copyright© www.aishahnin.com . design by : UMIESUE