Saturday, 13 October 2012

Vitamin Cinta

Kenapa Vita-E digelar "vitamin cinta"???Dan ianya sangat

sesuai dihadiahkan kepada pasangan anda ^_____*

Kebanyakan lelaki yang mengambil VITAMIN E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.

Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.
So,anda da tahu kan??Vita-E ni pengerat hubungan suami isteri...suami pun semakin sayaaaaangggg!!!hihihihihi
 Macam mana nak pilih Vita-E yg betul di pasaran?
1. Pilih Vita E yg bersumber semulajadi ( boleh lihat pada label.. ada huruf d kecil (d-alfa tocoferol) menunjukkan ia sumber semulajadi. satu huruf 'l' or 'dl' menunjukkan ia sumber tiruan or kimia)
2. Cari perkataan mixed tocopherol dlm label
3.Pilih Vita E yg berserta selenium

*Sumber semulajadi adalah lebih baik kerana ia lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber kimia/tiruan


 Kenapa  Vitamin E Shaklee menjadi pilihan saya???

Kerana ianya vitamin asli (alpha tocopherol) beserta unsur selenium. Satu kapsul Vitamin E Shaklee mengandungi 400iu membekalkan jumlah Vitamin E seperti yg terdapat didalam:
• 40 hidangan (stp hidangan 1auns) buah badam semulajadi
• 28 hidangan (stp hidangan 2 sudu makan) minyak bunga merah
• 24 hidangan (stp hidangan 1 sudu makan) mayones


Khasiat Vitamin E :

>Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
>Memperbaiki peredaran darah,utk memperbaiki tisu, dan sangat berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome" dan penyakit fibrocystic payudara
>Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
>Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
>Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari.
>Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan "retrolental fibroplasia", sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.
>Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
>Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil
>Merendahkan kadar kolesterol.
>Membantu mencegah kanser.
>Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki.
>Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Malah wanita hamil, menyusukan anak, mengambil sebarang pil hormon dan melalui fasa menopous memerlukan vitamin E.

Sumber makanan Vitamin E:
Minyak sayuran, sayuran berdaun hijau gelap, kacang, biji-bijian , dan semua bijirin. Beras perang, makanan daripada jagung, telur, rumpai laut, hati yang dikeringkan, susu, oat, daging organ , kacang soya, ubi kentang, selada air, dan gandum.
Kekurangan vitamin E boleh menyebabkan:
Mudah radang,penuaan kulit sebelum masa,rambut gugur,anemia
________________________________________________
Nak kongsi testimoni dari customer Aishah setelah mengamalkan Vita-E.Cik Azwa sangat teruja pada perubahan pada kulit mukanya.
Sms dari beliau 02/11/2012,2.59pm : Jerawat da xnampak,just tinggal bekas-bekas je...da sapu minyak vit e parut nampak makin pudar...bila ada luka2 kat tgn cepat je kering....
Lihat.....cik azwa da membuktikan kesan positif ke atas pengambilan Vita-E.Anda di luar sana macam mane pulak?Taknak cuba langsung?atau masih ragu-ragu?Pilihan terletak di tangan anda.Anda yg menentukannya.Aishah da bagi jalan yg betul.Peace!

Testimoni dari Aishah sendiri :
Keluar jerawat bile Aishah nkm Vita-E ni...Aishah teros contact upline Aishah nak tnye lebih lanjut lagi tentang masalah ni...beliau cakap tu just healing crisis....n beliau bg tips Masker Vita-E...cucuk Vita-E sehingga keluar minyak then sebelum tido sapu kat tempat yg tumbuh jerawat...Alhamdulillah 2 hari lepas tu jerawat pun mkin susut n hilang...hihi
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam sayang,
Aishah Nin
Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee : 852748
Mobile : 013-7190406











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PESANAN

Copyright© www.aishahnin.com . design by : UMIESUE