Sunday, 20 March 2016

Rawatan Bekam Sunnah Pasir Gudang, Johor Bahru

Happy weekend korang.

Hari ini Aishah ada aktiviti berbekam...hihi.. Actually, da lama Aishah mencari rawatan bekam ni. Niat hati nak buanglah darah kotor yang dah lama bertepek dalam badan tu. Lagipun, kawan-kawan ramai yang suggest Aishah berbekam ni.. Selain sunnah, ia bersihkan dan melancarkan peredaran darah.

Akhirnya, Aishah jumpa dengan Kak Hidayah. Kenal Kak Hidayah pun memalui rakan facebook. Beliau ni duduk di Taman Mawar, Masai. Yang best, Kak Hidayah buat bekam ni datang ke rumah customer. Jadi, Aishah rasa selesa lah bila berbekam di rumah sendiri.

Rawatan bekam Kak Hidayah ni mempunyai pelbagai pakej. Korang boleh pilih sendiri nak pakej yang mana.



Cup untuk bekam

Nak tanya pakej bekam ni boleh hubungi Kak Hidayah di talian 010-8327699 ye.

Lepas buat bekam ni Aishah rasa lega sangat. Terasa badan ni ringan.

Yang best, sebelum bekam Kak Hidayah akan urut badan untuk lembutkan urat-urat badan... wallawehhh, memang sedap Kak Hidayah ni urut...hihi

Hadis tentang bekam :

Rasulullah saw bersabda : "Sebaik-baik pengubatan yang kamu pergunakan menjadi ubat adalh berbekam" (hadis riwayat Bukhari dan Muslim)

So, korang yang nak try berbekam ni boleh la contact Kak Hidayah ye 010-8327699

Nak order Shaklee contact Aishah...hahaha


Sunday, 13 March 2016

Bahaya Protein Haiwan Berbanding Protein Dari Tumbuhan

Selamat berhujung kawan-kawan.

Hari ini Aishah ingin berkongsi dengan korang semua bahaya protein haiwan ni.

Contoh protein dari haiwan seperti ayam, daging, telur dan tenusu.

Aishah ambil contoh ayam.


Berdasarkan gambar di atas, ayam zaman dahulu dan ayam sekarang jauh berbeza.

Ayam zaman sekarang telah :

x Disuntik hormon pertumbuhan supaya ayam cepat berkembang
x Ayam disuntik hormon tambah daging bagi gemuk
x Ayam juga telah disuntik dengan antibiotik

Apakah akibatnya jika kita memakan ayam ini?

Protein haiwan mempunyai paras kolestrol yang tinggi dan lemak yang tinggi mengakibatkan SAKIT JANTUNG dan MASALAH HATI.

Ini berbeza pula dengan protein dari sumber tumbuhan seperti kacang soya yang mempunyai kebaikan seperti :

- Mempunyai 9 asid amino
- Tiada lemak
- Tiada kolestrol
- Mempunyai isofalvones (tiada pada haiwan)








Produk Shaklee yang mempunyai protein tumbuhan dari kacang soya ialah Energizing Soy Protein (ESP).

APA BEZA ESP DENGAN MINUMAN SOYA JENAMA LAIN DI PASARAN?

1. Protein dari soya TIDAK DIUBAHSUAI SECARA GENETIK (Non-GMO) yang dipantau oleh proses pensijilan Identity Preserved Program (IPP).

2. Membekalkan kesemua 9 ASID AMINO penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia iaitu histidine, isoleucine, leucine, lysine, methionine, phenylalanine, threonine, tryptophan dan valine.

3. INDEKS GLISEMIK (GI) RENDAH iaitu 39 yang membantu mengekalkan paras gula dalam darah yang normal.

4. Terbukti secara klinikal dapat MENGEKALKAN TENAGA selama berjam-jam.

5. Diproses melalui kaedah pemanasan minimum dan pencucian menggunakan air (bukan menggunakan alkohol seperti kebanyakan produk soya lain) yang MENGEKALKAN ISOFLAVIN (bahan organik semulajadi dalam kacang soya yang mudah rosak melalui pemprosesan). Isoflavin memberi banyak manfaat kepada kesihatan manusia.

6. Satu hidangan membekalkan 14g protein dan 50% dari keperluan KALSIUM harian.

7. TIDAK MENGANDUNGI LEMAK TEPU, LAKTOSA dan BEBAS KOLESTROL

8. TIADA TAMBAHAN PERASA, PEWARNA, PENGAWET dan PEMANIS TIRUAN

9. Disahkan HALAL oleh badan yang diiktiraf JAKIM.

10. DILULUSKAN oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)




Aishah Nin
Your Trusted SID
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158 



Wednesday, 19 August 2015

Jangan Bancuh ESP Dengan Air Panas


Mungkin anda sering kali mendengar dan diberitahu oleh pengedar Shaklee anda, bila nak bancuh ESP Shaklee, pastikan guna air sejuk atau suam, dilarang sama sekali menggunakan air panas. Tetapi, ada tak anda terfikir, sebenarnya kenapa agaknya anda dilarang buat begitu? Pernah tak anda diberitahu sebab dan alasannya?
Bagi yang belum tahu, jom saya kongsikan kenapa sebenarnya ESP Shaklee tidak boleh dibancuh menggunakan air panas. 


Sebenarnya bukan sahaja ESP Shaklee, malahan apa brand dan jenis vitamin pun yang mengandungi protein, tidak boleh di bancuh dengan air panas melebihi 40’ Celsius termasuklah Mealshakes dan Chinch Shake Mix Drink. Dan juga termasuk sekali susu formula yang anda berikan kepada anak anda setiap hari tu. 

Perasan tak, bila anda nak bancuh susu anak anda, anda akan pastikan bancuh susu dengan air sejuk atau suam dulu, betul x? bila dah cukup sukatannya, baru campurkan dengan air panas kan? Haa.. kenapa agaknya anda buat macam tu?

Apa yang sebenarnya terjadi?

Apabila kita campurkan protein dengan air yang panas, akan terjadi satu proses yang dinamakan “protein denaturation” ataupun “penyahaslian/denaturasi protein”. Proses ini melibatkan perubahan sifat struktur protein akibat terdedah kepada suhu yang tinggi dan lain-lain. Akibatnya, khasiat dalam sesuatu jenis vitamin itu akan berkurangan.


PROTEIN DENATURATION

Untuk penerangan lanjut tentang proses ini, sebenarnya protein soya sangat sensitif kepada haba. Sekiranya ia diproses pada suhu yang tinggi, protein penting yang terkandung di dalamnya akan termusnah. Sebenarnya soya yang baik adalah soya yang dimasak pada suhu yang rendah dan tidak merosakkan molekul asid amino, walhal apabila kita minum air soya yang dijual di pasar malam mahupun soya kotak, air ini di masak pada suhu yang sangat tinggi dan secara langsung merosakkan rantaian asal molekul asid amino yang terdapat dalam soya tersebut. Apabila ini terjadi dan tanpa disedari kita mengundang kehadiran radikal bebas dan maka terbentuklah sel2 yang tidak normal dan ini sering dikaitkan dengan penyata “Minum soya boleh akibatkan kanser”. 

Pada Aishah ayat penyata tersebut terdapat kebenarannya terutama apabila ikatan rantaian asid amino telah berubah apabila soya dimasak pada suhu yang tinggi dan jika soya tersebut bersumber dari tanaman GMO-Genetic Modified Organism.

Sebab itu ESP Shaklee tidak boleh dibancuh dengan air panas. Bukan sekadar risau akan hilangnya zat tetapi kita khuatir suhu yang panas dan tinggi akan menyebabkan rantaian ikatan molekul asid amino akan berubah dan lama-kelamaan ia akan menyebabkan terhasilnya radikal bebas di dalam sel badan kita.


Sharing with loves,
Aishah Nin
Your Trusted SID
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158




Debaran Kian Terasa Menjadi Raja Sehari

Bismillahirahmanirrahim.

Tengok tajuk entri mesti ramai yang ingat Aishah bakal menjadi raja sehari.

NO NO NO. Bukan taw...Tapi adik perempuan Aishah yang bakal melangsungkan perkahwinan pada hari Ahad ini 23 Ogos 2015.



Kami sekeluarga excited kerana inilah kali pertama dalam keluarga kami ingin melangsungkan perkahwinan.

Actually, sedih dan terharu juga. Sebab satu-satunya adik perempuan bakal di ambil oleh seorang lelaki yang bergelar suami. Lepas ni tak adalah kawan gaduh, tarik rambut...hihihi

Gambar semasa adik Aishah bertunang
Harapan Aishah semoga majlis yang bakal tiba berjalan dengan lancar dan sentiasa di bawah rahmat dan perlindungan dariNya.

Dik, SELAMAT PENGANTIN BARU. Semoga kau dan suami bahagia hingga ke Jannah.

Tiba-tiba mata masuk habuk...hihihi

Ok lah sampai sini dulu entri kali ni, Insyaallah nanti Aishah kongsi momen-momenn menarik sepanjang perkahwinan adik tercinta.

Tungguuuu ;)

Sharing with loves,
Aishah Nin
Your Trusted SID
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158

Tuesday, 18 August 2015

9 Tips Pengurusan Masa

Bismillahirahmanirrahim.

Belek punya belek google terjmpa entri mengenai pengurusan masa oleh Dr. Ramlan Hamzah ni.

So, Aishah copy paste aje ke blog Aishah untuk memudahkan pencarian dan boleh baca bila waktu lapang nanti...hihi


SELAGI ANDA TIDAK MENGURUSKAN MASA, SELAGI ITULAH ANDA TIDAK MENGURUSKAN APA-APA.

Terdapat beberapa panduan tentang pengurusan masa yang berkesan. Strategi ini dapat menjimatkan masa dan dapat meningkatkan hasil aktiviti belajar, hasil kerja rumah dan hasil tugasan harian anda dengan berkesan.


Berikut merupakan strategi tersebut;

1. Boleh Menangguhkan Kerja Tetapi Kerja Yang Tidak Penting.

Bukan semua menangguhkan kerja itu tidak baik tetapi anda perlu kenal pasti kerja jenis apa yang boleh ditangguhkan. Jika kerja-kerja yang hendak dilakukan itu tidak penting maka tangguhkan atau tinggalkan terus kerja-kerja tersebut. Contohnya anda merancang untuk ke rumah kawan untuk bersembang atau meminjam buku. Bagi menjimatkan masa anda boleh menangguhkan aktiviti ini. Anda boleh mencari masa terluang yang lain untuk melakukannya.

2. Tanya Soalan.

Ada masanya anda tidak tahu apa yang hendak dibuat. Ketika inilah anda perlu bertanya kepada diri sendiri. “Apakah perkara yang paling penting yang patut saya lakukan sekarang?” Apakah perkara atau kerja yang masih belum saya sempurnakan? Apakah masih ada lagi kerja rumah yang belum beres? Adakah saya telah menyiapkan tugasan untuk minggu hadapan?” Soalan-soalan ini akan dapat membantu anda mengenal pasti tugas yang belum selesai dan perkara penting yang perlu dilaksanakan.

3. Hindarkan Dari Melakukan Semua Perkara.

Terdapat individu cenderung untuk melaksanakan semua tugasan dan kerja yang ada. Memang benar sekiranya kerja anda siap anda akan berasa lega, tetapi perlu diingat jika beban kerja melebihi kemampuan anda maka hasilnya tidak akan berkesan. Anda sendiri tidak akan berpuas hati terhadap hasil yang tidak berkualiti yang anda telah usahakan. Hasil kerja yang baik datangnya dari usaha yang teliti dan berfokus. Pengurusan masa yang baik memerlukan anda menumpukan kepada tugas penting dan sedikit dalam masa yang telah ditetapkan. Pengurusan masa yang buruk berlaku apabila anda menumpukan terlalu banyak kerja yang kurang penting dalam masa yang tidak menentu.

4. Kenal Pasti Tenaga Yang Ada Dalam Diri Anda.

Tenaga yang ada di dalam diri anda tidak sepanjang hari tinggi. Ada kalanya anda akan berasa letih dan tidak bermaya dan ada ketikanya anda berada di dalam keadaan penuh semangat dan bertenaga. Apabila anda sedang bertenaga banyak kerja boleh dilakukan. Banyak buku yang boleh dibaca dan banyak kerja rumah yang boleh disiapkan, tetapi apabila tenaga anda berada pada tahap yang rendah maka satu kerja pun tidak boleh disiapkan. Oleh itu kenal pasti tenaga yang ada di dalam diri anda. Bilakah masa dan berapa lama kah ia dapat bertahan. Gunakan kekuatan ini untuk membantu anda di dalam melaksanakan tugas-tugas anda. Anda boleh melakukan kerja-kerja mental yang berat semasa tenaga anda berada pada tahap tinggi dan anda boleh melaksanakan kerja-kerja yang tidak melibatkan mental yang berat ketika tahap tenaga anda rendah.

5. Bezakan Tugas Yang Perlu Di Segerakan Dengan Tugas Yang Penting.

Prinsip penting dalam melaksanakan tugasan ialah anda perlu dapat membezakan perkara yang penting dengan perkara yang perlu disegerakan. Laksanakan dulu perkara yang perlu disegerakan kemudian baru beralih kepada perkara-perkara penting. Perkara-perkara penting tidak boleh dilupakan, ia perlu disiapkan seberapa segera yang boleh. Contohnya kerja rumah yang perlu disiapkan esok hari perlu disiapkan segera. Membuat kerja-kerja lain untuk minggu hadapan memang penting tetapi boleh ditangguhkan sehingga siap kerja rumah yang perlu disiapkan esok.
Businessman proud of his workstation

6. Kemaskan Meja Kerja Anda.

Otak anda akan menjadi serabut apabila meja anda berserabut. Terlalu banyak benda di atas meja akan mengganggu konsentrasi anda, anda akan keliru dengan keadaan meja anda. Hanya benda-benda penting saja yang perlu ada di atas meja belajar anda. Contohnya kalendar, jadual waktu aktiviti, jam, tempat alatan menulis dan juga buku-buku yang tersusun. Kekemasan meja akan menjimatkan masa anda dan membuatkan fikiran anda menjadi lebih tenang.

7. Belajar Bertenang.

Kerja keras memang baik. Sifat itu memang diperlukan oleh seorang individu. Namun, individu juga harus ada sifat-sifat tenang di dalam diri. Ketenangan akan membawa kedamaian. Kedamaian akan membawa kepada konsentrasi anda di dalam menjalankan tugas-tugas. Individu yang tenang akan dapat berfikir dengan waras dan dapat menyusun idea dengan lebih baik berbanding individu yang sering bersifat agresif dan kelam-kabut.

8. Elak Dari Berfikir Seperti Mat Jenin.

Berfikir boleh, tetapi berfikirlah secara realistik. Berfikir yang bukan-bukan boleh mengganggu pelaksanaan kerja yang anda telah dirancang. Individu yang suka berangan-angan akan mencuri masa lebih lama tanpa memberikan hasil yang berkesan. Angan-angan biasanya tidak disertai dengan rasional. Perkara yang tidak rasional akan membawa seseorang itu ke alam fantasi yang mengasyikkan. Ini buang masa namanya. Anda boleh berdoa tetapi bukan berangan-angan. Berfikirlah perkara yang masuk akal dan berdoa agar anda dapat melaksanakan tugas yang anda telah rencanakan.

9. Sediakan Senarai Semak.

Bagi memudahkan anda mengingat tugasan anda yang banyak, sediakan satu senarai semak yang menyenaraikan semua tugasan anda. Setelah tugasan selesai dilaksanakan, pastikan anda tandakan pada senarai. Aktiviti ini memudahkan anda melihat tugasan yang telah anda selesaikan dan tugasan yang masih belum dilaksanakan.
Harap anda dapat melaksanakan tip-tip tersebut agar pengurusan masa anda lebih baik dan hasil kerja anda akan lebih berkesan dan berkualiti.
Sharing with loves,

Aishah Nin
Your Trusted SID
ID Shaklee : 852748
Call/Sms/WhatsApp : 012-764158

Sunday, 9 August 2015

ESP Penambah Tenaga Berpanjangan

Tahukah anda ESP Shaklee dapat memberikan tenaga dan menguatkan badan kita. Tahu tak kenapa ? Kenapa ESP Shaklee sangat istimewa?

Ini kerana ESP mempunyai formula yang membebaskan gula/glucose secara perlahan-lahan. Jadi kandungan gula dalam darah tidak akan naik mendadak dan menyebabkan keletihan.


Katakan YA pada ESP. Kandungan gula pun rendah.Jadi jangan risau pasal kandungan kalori nya yang rendah. Sambil memberi tenaga boleh diet sekali.

Antara kebaikan ESP : 

1. KULITmuka CANTIK, HALUS, GEBU dan BERSERI.
2. Membantu hilangkan PARUT JERAWT di muka.
3. Memberi TENAGA BERPANJANGAN menjadikan BADAN semakin SIHAT dan KURANG LETIH.
4. MENGANJALKAN KULIT dan menganjalkan kembali PAYUDARA yang kendur.
5. CEPAT KENYANG dan membantu dalam PENGURUSAN BERAT BADAN.
6. Menyokong kesihatan IMUNISASI BADAN.
7. Mengawal paras KOLESTROL.
8. Menyokong kesihatan JANTUNG dan PROSTAT.
9. Membantu MENINGKATKAN PENGHASILAN SUSU IBU lebih CEPAT dan BANYAK
10. Membantu MENGHASILKAN SUSU YANG LEBIH PEKAT dan BERKRIM menjadikan BAYI anda akan CEPAT KENYANG dan KURANG MERAGAM.
11. Membantu PERKEMBANGAN FETUS dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum.
12. Untuk yang alami masalah KESUBURAN, ESP bantu membentuk TISU RAHIM serta SEL OVUM dan SEL SPERMA yang SIHAT DAN SEMPURNA
 sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.

Ini antara separuh kebaikan ESP, sebenarnya banyak lagi....hihi

Next time Aishah sambung lagi ok.

.
.
.

Aishah Nin
ID Shaklee : 852748
Call/Sms/WhatsApp : 012-764158

Rahsia Surirumah Kekal Bertenaga Sepanjang Masa

Jika nak bercerita tugas dan tanggungjawab sebagai seorang IBU rasanya nak cerita 1 hari 1 malam pun belum tentu akan habis.



Untuk ibu-ibu yang sibuk, ESP ini membantu MEMBERI TENAGA BERPANJANGAN dan memastikan TUBUH BADAN LEBIH SIHAT dan KEKAL CERGAS untuk TEMPOH YANG LEBIH PANJANG.

Samada ibu-ibu yang BEKERJAYA yang sering sibuk di pejabat atau surirumah (yang pastinya bertungkus lumus dengan pelbagai kerja setiap hari), bolehlah mencuba ESP ini bagi memastikan hari anda KEKAL BERTENAGA.





Penyediaan ESP pun sangt mudah. Tak sampai 5 minit pun da siap. 

Antara resipi yang anda boleh cuba. KLIK SINI.

Meh, kita layan testimoni super mom yang minum ESP.





>> 12 Rahsia Customer Saya Selalu Repeated Order ESP




.
.
.

With loves,
Aishah Nin
ID Shaklee : 852748
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158

Monday, 3 August 2015

Salam Lebaran 2015

Assalamualaikum wbt buat semua pembaca blog Aishah ye.

Diharap anda semua sentiasa sihat di samping orang tersayang.

Dikesempatan ini Aishah ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maff Zahir dan Batin kepada semua umat Islam yang menyambutnya.


Jadikan lebaran ini untuk kita bermaafan dan merapatkan ukuwah silaturrahim. Insyaallah.

Kalau nak order Shaklee boleh roger Aishah ye...hihi

.
.
.

Aishah Nin
012-7564158

Wednesday, 17 June 2015

PROMOSI JUN 2015 UNTUK MEREKA YANG INGIN CANTIK MENJELANG RAYA

Assalamualaikum wbt.

Pastinya ramai yang sudah tahu mengenai PROMOSI JUN 2015 ni kan.

Aishah pun teruja sangat.

Jom kita lihat apa yang best sangan promosi kali ni.



SUSTAINED RELEASED VITA C PLUS

Hot seller Shaklee dengan 500mg vitamin c semulajadi dalam sebiji tablet. Sangat BERBALOI anda dapatkan vitamin C Shaklee ini kerana :

> vitamin c SEMULAJADI (bukan sintetik)
> bersifat SUSTAINED RELEASED di mana vitamin c (dilepaskan sedikit demi sedikit ke dalam tubuh sebanyak 100mg pada setiap satu ja, dan bukannya sekaligus) untuk bekalkan vitamin c secara berterusandalam tempoh yang lebih lama.
> Lengkap dengan BIOFLAVONOIDS untuk bantu penyerapan oleh badan kita.
> HARGA yang SANGAT MAMPU MILIK! Sebotol vitamin C menmpunyai 180 biji dan taha sehingga 6 BULAN lamanya!
> SELAMAT dan BERKESAN
> SESUAI untuk SEMUA orang termasuk (ibu hamil,menyusu, mengandung) dan sesiapa sahaja yang ingin kesihtan optimum, terutamanya untuk kesihatan dan KECANTIKAN KULIT, SISTEM PERTAHANAN BADAN YANG MANTAP, KESUBURAN LELAKI dan WANITA.

>> Beli 7 botol pada 6 harga sahaja
>> Beli 2 dapat diskaun 5% (TWINSPACK)

VITA-E COMPLEX

Rata-rata produk vitamin E dipasaran adalah Vitamin E sintetik dengan kandungan utama adalah DL-alpha-tocopherol. Tapi Vitamin-E Complex Shaklee adalah vitamin semulajadi dengan kandungan utamanya D-alpha-tocopherol.

>> Beli 7 botol pada 6 harga sahaja
>> Beli 2 dapat diskaun 5% (TWINSPACK)

Ramai yang ambil vitamin E iniuntuk kesihatan dan kecantikan kulit, menghilangkan jeragat dan bintik hitam, parut, kesuburan lelaki dan wanita, dan juga kesihatan jantung.

Tak kurang juga yang sukakan kesan vitamin E Shaklee ini kepada suami isteri. Memang semakin 'hangat'.

Rata-rata customer terus borong 2-3 botol Vitamin E dan Vitamin E ni sebab harga memang sangat BERBALOI!

Aishah Nin
Coordinator June'15 [3 points]
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158


Ramadhan Ya Ramadhan

Alhamdulillah, syukur.

Esok da mula berpuasa.

Semoga kita sama-sama dapat menjalani ibadah puasa dengan iman dan taqwa.

Insyaallah :)



Aishah Nin
Coordinator June'15 [3 points]
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158

Thursday, 28 May 2015

Perokok Tegar Berhenti Merokok Dengan Vivix

Supplement yang sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok adalah supplement yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi.

Vivix Shaklee mengandungi kadar anti-oksidan yang sangat tinggi.Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin.

Meh layan testimoni perokok tegar yang sudah bejaya berhenti merokok!






Vivix Shaklee merupakan agen anti-oksidan yang kuat, dan ianya bertindak untuk merawat dari peringkat DNA badan kita. Bayangkan betapa banyak DNA badan kita yang telah rosak disebabkan oleh rokok. Dengan pengambilan Vivix, ianya akan merawat kembali DNA-DNA yang telah rosak ini.

Jadi tidak mustahil ‪‎Vivix‬ Shaklee dapat membantu mereka yang ingin berhenti merokok. Pengambilan supplement boleh membantu perokok tegar diluar sana untuk menghentikan tabiat merokok yang secara terang-terangan mampu membahayakan kesihatan.


Beli 2 botol ‪‎Vivix‬ PERCUMA :
> Keahlian RM80.00
> 1 botol Vitalea Iron Formula RM88
> Postage RM10
> 5% DISKAUN RM48
JIMAT sebanyak RM226!

Keterangan lanjut boleh hubungi Aishah terus.

Aishah Nin
Coordinator May'15 [3 points]
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158


Saturday, 23 May 2015

YES PACK Healthy Pre-Natal Set : 6 Produk dengan 1 Harga

YES PACK PRE NATAL: 6 PRODUK 1 HARGA cuma RM582 sahaja


ESP : penggunaan 1-1.5 bulan
Ostematrix : penggunaan 1 bulan
Vitalea : penggunaan 4 bulan
B Complex : penggunaan 4 bulan
Vitamin C : penggunaan 6 bulan
OmegaGuard : penggunaan 1-3 bulan



Adakah set ini untuk Ibu Hamil sahaja??

TIDAK! Set Yes Pre Natal ini juga sesuai untuk semuaaaa termasuk...

>> wanita yang merancang hendak hamil
>> nak kelihatan CANTIK BERSERI menjelang Syawal
>> lelaki yang nak SIHAT dan CERGAS sepanjang masa
>> nak kekal cergas ketika Ramadhan
>> orang berumur yang selalu sakit badan dan sakit lutut


Ianya sesuai untuk ANDA juga. Jomm kita YES u olls...hihi

Aishah Nin
Coordintor May'1 [3 points]
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158

Wednesday, 20 May 2015

Official Statement - Alfalfa Complex Shaklee Selamat


Haa, tu dia da keluar official statement dari pihak Shaklee berkenaan kes yang sedang hot di media sosial tu. Pastinya anda pun tahu kan? hihi

"Shaklee's ALFALFA COMPLEX‬ has been marketed for over 50 years, with tens of millions of daily servings safely consumed by more than a million consumers WITHOUT ADVERSE EFFECT. 

Shaklee's Alfalfa Complex is a formulation comprised of HIGHLY PURE ALFALFA, which is considered a super-food providing an array of vitamins, minerals, flavonoids and fiber"

No worries dear!

Teruskan makan Alfalfa Complex kerana ianya SELAMAT dan SEMULAJADI.
Aishah Nin
Coordinator May'15 [3 points]
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158

Mee Udang Utara dan Pasembor Berhadapan Public Bank Taman Molek

Selamat malam semua.

Aishah nak berkongsi dengan korang semua.

Khamis minggu lepas Aishah ajak mak dinner makan mee udang utara. Al-maklum lah time tu bonus Shaklee da keluar. Wajib la reward family kan.

Paling senang ajak diorang makan. Sure tak tolak...hihi

Actually, Aishah da lama aim tempat ni dalam Group Fb : Johor Sedap

Mee Udang Utara!




Stall ni terletak betul-betul di hadapan Public Bank Taman Molek, Johor Bahru. Memang senang la nak mencarinya...hihi

Kedai ni bukak bermula  6 petang sehingga malam.

Selain stall Mee udang utara ni ada beberapa stall lain di situ.


Mee udang utara special RM8.00 sahaja

Haa, inilah mee udang utara. Aishah pilih mee udang utara special. Adalah 7-8 ekor udang dalam mangkuk tu. Memang puas hati makan...sedap pun sedap..hihi

Selain, mee udang utara ada juga pasembor, nasi ayam penang dll lagi.. Yang penting original masakan utara habaq hangggg! hihi



Orang Johor Bahru yang teringin nak makan makanan utara Aishah memang rekemen anda ke gerai ni...tip top! Nora bagi  bintanggggggg! hihihi

Aishah Nin
Coordinator May'15 [3 points]
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158

Tuesday, 19 May 2015

Omega-3 Atau Lemak Ikan?

RAHSIA TERBONGKAR!!!

Sila semak label botol suplemen minyak ikan anda!


Adakah selama ini anda makan omega-3 atau lemak ikan???

‪#‎Omega_Guard‬ Shaklee diekstrak daripada ikan air laut sejuk (ikan sardin, ikan bilis, ikan kembung dn ikan herring) diperairan Jepun. Ketumpatan Omega Guard juga adalah 3 kali ganda berbanding ketumpatn minyak hati ikan.

Ianya tidak diambil dari minyak hati ikan kerana hati adalah tempat terkumpulnya bahan toksin!
Kebanyakan industri hari ini menggunakan kaedah mengekstrak minyak ikan iatu kaedah penyulingan tekanan tinggi. 


Kaedah ini boleh memusnahkan sesetengah nutrien malah tidak mampu menapis logam-logam berat yang membahayakan kesihatan.

Shaklee meggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi tinggi.

‪‎Omega Guard‬ Shaklee dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 paling tulen dan semulajadi.

Cara ini berjaya menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl - sejenis bahan kimia industri yang sanagt bertoksik)

DAPATKAN SEKARANG OMEGA GUARD anda MINYAK IKAN PALING TULEN DI DUNIA!






Aishah Nin
Coordinator May'15 [3 points]
Call/Sms/WhatsApp : 012-7564158
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PESANAN

Copyright© www.aishahnin.com . design by : UMIESUE